Tuesday 9 February 2010

Tunggggggguuuuuuuuu kehadiran kami

Monday, 8 February 2010

Kedatangan tahun baru memberi sinar harapan pada member aku. Setelah sekian lama menabung, jenuh  sembunyi tabung dalam guni beras risau kot2 kena kebas......Akhirnya impian kawan aku ni tercapai jugak, untuk memiliki sebijik basikal baru. Dengar pada keluhan depa, aku yakin, depa cukup puas dengan basikal baru ini. Mungkin kehadiran basikal baru ni memberikan sinar kayuhan yang lebih bersinar. Bila sembang2, tukaq idea, teringat pulak masa zaman sekolah dulu. Bila nak beli barang2, nak bagitau mak ayah....mampos....mak ayah tak bagi.....last2 simpan duit dari sekolah. Member2 lain beli aiskrim, aku buat2 don't know je..sbb nak menyimpan duit. Tabung aku, aku sembunyi bawah lipatan baju dalam almari.. Cukup je duit...apa lagi mainan la jawabnya. Alih2 bila dah meningkat umur cam ni, taktik tu masih lagi boleh digunakan...brovo my friend. Semoga kayuhan di tahun ni lebih memberikan keredhaan.......wassalam.

Gerek baru Bro Man FireCracker

Gerek baru Bro Rahim Piloto

Mesyuarat mini...petang hari

Segitiga gangsa...tempat berkumpul Uratketing Members

No comments:

Post a Comment