Tuesday 13 October 2009

Peminat Cilik

Selepas Jamboree BM, aku beruntung sungguh, (hari isnin) pasal terpaksa pergi ke Shah Alam (urusan kerja)..sambil2 tu tumpang lah seronok. Rehat minda, rehat badan, rehat zahir dan batin.. Aku pi Shah Alam selama seminggu (tak dapat kayuh laaa....frust...). Ni pi Shah Alam nanti besorkan perut plak laaaa....
Aku ditempatkan di Hotel Concorde Shah Alam, wow sempoi tu....jenuh melantok la. Harap member2 uratketing menyambung balik kayuhan keluar peluh setiap petang. Aku training swimming dah leee...
Dok sini, anak aku selalu tepon tanya, bila nak kayuh.., bagus jugak kayuh basikal ni erk, anok pun ingat kat kita bila jauh.  Ni dikatakan sukan tu boleh membentuk minda cergas, badan sihat,keluarga bahgia, bini tak risau husband dia melilau..heee (tanya Bro. Jo fisher) kalu tak caya. Apa pun jagn lupa pengorbanan depa..
Malam ni dok rilek-rilek, sambil2 tu aku teringat lak nk kongsi pengalaman berehat selepas penat2 berkayuh.


Peminat cilik basikal---tertidur tunggu bapak dia balik dari Shah Alam


Hotel aku menginap....wow sempoi Bro...elok2  lepas penat kayuh basikal, dapat berehat kat sini
 
ehhemmm......pekene seafood, udang, oyster...and marvellous....sampai tak sedor anok terlelap tunggu bapak balik....sorry along


Makanan tamboh lemak dan bagi tenaga....jgn terkejut nanti kayuhan seterusnya cam lipas kudung....


Papa...papa...pa......cepatlah balik.....kita kayuh basikal.


No comments:

Post a Comment